martes, 18 de noviembre de 2014

Excursió al riu Llobregat

Hola, el dijous dia 30 d' Octubre vam anar a fer una excursió al riu Llobregat a Sant Vicenç dels Horts. Va venir un naturalista que es deia Jordi i va ser el nostre monitor, vam anar per un camí que estava a la vora del riu on es podia veure que el riu portava molta contaminació i molt de fang, l'aigua no era transparent, si no de color marró. Vam seguir caminant el mateix camí, que era bastant llarg fins que ens va ensenyar un arbre que si et posaves una branqueta a la boca, et feia gust com a salat, això era perquè les arrels absorbeixen la sal i fan aquest gust salat. Per el camí vaig veure a un gat, el vaig agafar però em va esgarrapar, llavors el vaig llençar a un bassal d'aigua, va caure i es va escapar tan ràpid com un llamp. Quan vam arribar a una bassa de filtració, ens van explicar l'importància de protegir i de no embrutar els rius ni els boscos, vam anar a una taula i ens van anar ensenyant unes potes i alguns animals dissecats bastants curiosos. Quant va ser l'hora de tornar a l'institut, vaig veure una serp, una ratllada, la vaig agafar i la vaig portar al monitor, es va posar bastant content al veure-la i em va posar un positiu, després vam deixar la serp en llibertat, em va agradar bastant l'excursió, era bastant entretinguda i interessant. Aquí us deixo el vídeo de la serp ratllada.

Vaig agafar també algunes coses interessants, us deixo aquestes imatges.

         Salamandra                      Bernat Pescaire

1 comentario: